Rhino 2.0 aksling RZR Turbo Foran (16-)

kr 4,490.00

3 på lager

Antall:

Hvorfor Rhino 2.0
La Rhino Revolution omdefinere RZR XP 1000. Rhino 2.0-aksler er større, sterkere og bygd av ekspertkjørere som vet verdien av en aksel som ikke slutter.
SuperATVs Rhino 2.0-aksler kombinerer maksimaliserte aksler og CV-er med kraftig 4340 stål som er varmebehandlet for overlegen styrke og lang levetid.
Resultatet er en kraftig aksel som takler 40 ° + aksevinkler uten binding eller overoppheting og takler massivt dreiemoment uten å bryte.
La din RZR være arbeidshesten og løypemonsteret den er bygget for å være med Rhino 2.0 Axles.

Rhino 2.0: Factory Engineered and Tested
Med SuperATVs Rhino 2.0 kjøper du direkte fra designere, testere, ingeniører og produsenter.
Når det gjelder maskinen din, er det viktig å handle direkte med ekspertene enn noen som setter merkevaren sin på en hyllevare.
Hver aksel er presisjonsmessig benyttet med den nyeste CAD-teknologien. Hva gjør dette for deg?
SuperATV kan kjøre simuleringer fra det virkelige liv, alt fra ørkenløp på mer enn 80 km / t, høye vinkler og monster dekkslamturer og ultimate bergkrypende smack downs.
SuperATVs toppmoderne testutstyr tillater akselutforming som ikke krever noen brudd i perioder og ingen risiko for overoppheting på grunn av metallurgiske feil.

Rhino 2.0-formelen
På SuperATV har vi tilbrakt timer på laboratoriet og på løypene utrettelig for å perfeksjonere Rhino 2.0-formelen.
For Rhino 2.0 fokuserte vi på to primære områder: 1 – total styrke og 2 – lang levetid.
Avgjørelsene vi tok var fokusert på å skaffe deg en super sterk aksel som ville vare deg kilometer etter mil.
Vi bruker et høyfastet 4340 kromolstål som deretter varmebehandles nøye etter vår eksakte formel.
Denne balanserte kombinasjonen av design og teknologi gir Rhino den imponerende evnen til å absorbere energi uten å bryte –
og gir deg en del som tåler null til gal og absorberer stresset uten å kompromittere produktet. En annen viktig egenskap til 4340 er det høye vriutbyttet.
I stedet for å bekymre deg for om denne akselen vil ødelegge andre komponenter, har vi designet hver aksel for å ha avkastningsegenskaper som lar den bøye seg og gå tilbake til sin normale tilstand
– et mye bedre alternativ i forhold til å bryte forskjeller.